Dagen!

Hej
i dag har jag varit på stranden med Lovis... men just i dag så var det några fler än vad det brukar vara som ville fråga om jag vill hänga med någon stans eller vara med dom... i vanliga fall så kanske det är en eller två som ringer men i dag var det 5st...
Först ringde lovis och hon hade ganska tur efter som att om hon hade ringt lite senare så skulle jag nog ha varit med madde, sen ringde Alex och frågade om jag ville följa med på någon festival men då var jag redan med lovis på stranden och efter det så kom Emma och Benja som undrade om jag ville göra ngt med dom;D
fast igenligen så var det nog inte många ändå men dom senaste dagarna ar det typ inte varit någon som har ringt eller så.
men nu ska jag gå och lägga mig för nästa vecka börjar skolan men här har ni en bild som ni kan titta på men jag har inte tagit den i dag och jag har fixat bort bakrunden med foto shop:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0