Dagens DISS!!

Dagen diss är fästingar!
hatar dom...
Dåliga saker som fästingar gör!
Vissa smittar borrelia (stavning) och tbe och dom är inte till någon nytta mer än att göra andra sjuka
I går upplevde jag en väldigt äcklig upplevelse med en fästing
för när jag skulle sova så hade mysan legat och gottat sig i min säng och jag hade ju
glömt att lägga på överkastet så när jag låg där så kände jag något som var typ ganksa stort, nästan som en kula men lite plattare så jag tände lampan  och såg att det var en stor fästing som hade spruckit och jag hämtade papper och så råkade jag klämma till den när jag hade den i pappret och då kom det ju blod och det var så äckligt usch det var ingen trevlig upplevelse precis
så nu ska jag byta lakan och försöka att inte glömma överkastet + att lära mysan att inte ligga i sängen det är ingen annan utav våra katter som gör det, men Stina gjorde det förut innan hon fick sin kudde som jag gjorde till henne.
stina och hennes kudde:D
Mysan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0