Diggiloo

Hej, i kväll har vi varit på diggiloo, det var riktigt kul och man fick gratis varuprover, jag och mammas moster Ninni skulle gå och ta lite varuprover och då hade Mojje en liten sång grej för alla barn, Ninni ville ta ett kort på mej och Mojje så jag fick stå med mojje i bakgrunden,det var typ bara en massa föräldrar och barn från  1-9 år...
och jag...
men vi fick tag på varuproverna
här kommer en bild på Mojje som pappa har fixat till, det var en liten tjej som hade pysslat i hop ett plakat där det stog mojje på och hon var den enda som hade ett plakat som det stog Mojje på och då så gick han till henne medans han sjöng och så fick han låna plakatet och den lilla tjejen blev antingen rädd eller nervös eller både och, men hon sprang och gömde sig bakom sin mamma eller någon vi satt typ bredvid så jag fick en bild...
det var det jag hade att säga... det kommer fler bilder någon annan gång men nu ska jag gå och lägga mig
god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0