Hagen är färdig!

Hello!
I går till i dag har jag sovit över hos min morbror Daniel och i går kollade vi på IFK gbg Vs  häcken och IFK vann!! precis som det ska vara och i dag  gick vi till Åsas jobb som ligger typ 5-6km bort eller mer och vi gick i ganska rask takt och jag gick i gummi stövlar eftersom att jag hade varit hos mormor och morfar dagen innan och fixat med staketet och pappa skulle packa det jag skulle ha med mig och han glömde att ta med andra skor...
men jag pinnade på och jag har inte fått så mycket motion sen sista gympa letionen i december efter som att jag har varit sjuk väldigt länge i vintras och har skadat mig och så, men jag tror att jag hann med 4-5 gympa lektioner på vår terminen och jag har fått ta det lugnt då eftersom att det är inte så bra om man över anstränger sig, men det har jag också provat och resultatet blev att jag blev blek och trillade i hop, men vi hade haft en vikarie som inte satte någon gräns men det var ganska länge sedan nu...
men nu ska jag inte skriva mer om det...
Men i dag har vi gjort färdigt hagen så att vi ska bara ta bort lite gräs strån från staketet och sen kan hästarna komma och verkar som att det blir storm och hans två kompisar som kommer:D hoppas att vi kan åka och fixa i morgon så att hästarna kan komma!!
Nu ska jag gå och lägga mig!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0