Hos farmor

Just nu sitter jag hos farmor och farfar... jag har precis hjälp farmor med sina naglar:D

i går hände det en tråkig sak D,:

Maddes kanin Piggelina dog... hon var jätte fin och såg väldigt ung ut för sin ålder hon blev 4 eller 5 år
jsg kommer i håg när hon var liten när jag och Madde satt på golvet i Maddes kök och höll på med henne och Pigge som är Maddes marsvin. Jag har alltid tyckt att piggelina var liten och jag har inte riktigt fattat att hon var 4 eller 5 år för att jag tycker att hon fortfarande var en liten unge... men det är så med små djur eftersom att dom inte har så lång livslängd...
men jag kanske bloggar mera när jag kommer hem:D
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0