Jag har överlevt!

Jag har över levt två hela skoldagar från kl9.00-12.00 ungefär:P det är nog det bästa hittills med högstadiet men i morgon börjar allvaret!:o
men i går var det mest att hitta lite olika saker på skolan så att man vet var saker och ting är sedan har vi bara pratat lite men det är väldigt,väldigt tyst i klass rummet när läraren pratar eftersom att ingen vågar säga något typ;P
men i dag har vi haft lag dag och det innebär att vi från i-laget ska vara i lag och lite sånt... i i -laget så finns det bara 6:or,8:or och 9:or :D så niorna hade fixat i ordning det vi skulle vara och alla 6:or och 8:or blev indelade i lag...
jag och Madde hamnade med ett gäng killar i från åttan och dom kunde inte hålla tyst när läraren talade om vad vi skulle göra och i vårat "hem klassrum" så finns det någon labb grej med gas och vatten och det var dom på och pillade men dom fick bara på vattnet... jag och Madde satt där och vågade inte säga ett knyst :D medan dom höll på och fixa men det blev som det blev
och laget heter Anne-Frank med bindestreck  och flaggan var gul,rosa,svart och röd med en tyg bit som var svart-vit rutig och på den svarta delen så skulle det vara ett frågetecken  men han som målade kunde inte  måla ett frågetecken åt rätt håll så det fick bli en gubbe med öron så den såg ut som en apa men dom sa att det skulle föreställa Anne-frank.. men dom målade i alla fall med lim!!! så när vi skulle vända på flaggan och göra lika dant på andra sidan så blev det lite problem... men tillslut när limmet hade torkat så var Anne-Frank genomskinlig xD
undertiden som dom gjorde flaggan så satt jag typ och försökte att inte gap skratta när dom höll på men Madde lyckades att inte sitta och skratta hela tiden men hon är lite bättre än mig på att hålla sig från skratt...
den här dagen har nog förlängt mitt liv i några månader för jag har faktiskt haft riktigt kul!!!
I morgon så ska vi ha lite mer riktiga lektioner och en tips promenad med dom lagen som vi har haft i dag + niorna!! ska faktiskt bli kul så jag hoppas på att det inte regnar!
men dagens minus är att min fot gör ont och då menar jag inte lite utan ganska mycket ont men that's the life;P
men TACK I LAGET FÖR EN BRA DAG!
här kommer en liten bild också för jag tycker att det har blivit för mycket text och lite bilder den senaste tiden och jag tycker att det ser tråkigt ut fast den är inte från i dag och den har varit med förut men så här skönt kan man ha det på sommarlovet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0