Dagen!

Hej alla blogg läsare!!
Det blev inget bad eller Liseberg eller kompisar i dag:( Vet inte riktigt hur det gick till men det bara blev så...
Men jag och Clara har badat i poolen typ halva dagen, så det var ju skojigt ;) Vi gjorde en ström virvel eller vad det nu kallas för i poolen så vi höll på en bra stund med att få så att det blev riktigt strömt.
Sen skulle mamma och pappa åka till IKEA för att beställa vårat kök, så nu kommer det om tre veckor ungefär.
Och under tiden som dom åkte till IKEA så var jag och Clara hos farmor och farfar och badade i deras pool och sen spelade vi kort och Clara sa någonting och sen började hon dansa och sjunga: ojää, aha, O'baby, aha, ojää
farmor och jag tycket att det var rätt kul och sen välte den där lilla bänken som hon satt på och då tyckte jag att det var ännu roligare så jag började skratta så att jag knappt fick luft. ;D
Och Ebba är fortfarande sken dräktig och hon blir helt i från sig om man gömmer hennes pip för då springer hon om kring och letar och gnyr! Det är rätt sött men jag tycker rätt synd om henne för hon kommer aldrig att få några egna, riktiga valpar eftersom att det är något med hennes rygg och jag tror att hon börjar bli för gammal för att få sin första kull nu för hon är ju fyra år, men jag vet inte riktigt var den gränsen går men om hon är för gammal och får sina första valpar så kan det gå helt åt skogen.
Men nu hade jag tänkt att jag skulle börja med att berätta lite om mina djur så att en gång om dagen så kommer det bilder och en liten beskrivning på hur dom är i sättet.
Vi börjar med Skrållan.
Skrållan är en väldigt gosig katt som är väldigt kelsjuk.
När man gosar med henne så blir hon som gelé och tänker inte alls, hon bara kopplar bort allt så det händer i bland att hon trillar ner från stolar och så när man gosar med henne, och det är rätt så svårt att få bra bilder eftersom att hon vill gosa i stället.
här är övriga bilder från dagen!!
Jag borstade Mysan( katten på headern) och blev rätt pällsig!
En ros knopp i våran trädgård!
Lite blommor hos farmor!
Det var allt för i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0