en riktig hhet dag !! ((: <3

DAGEN (L)
hej , jag är elin den bästa svensson & jag gästbloggar , jag tycker "en riktig" blogg är överskattad !! (:
dagen har varit varm & skön , jag var med johanna den näst bästa en stund vi badade och hade sköj ... (a)
sen kanske jag ska vara med sara , och undra vad vi ska hitta på ? <3

IMORGON..

..ska jag till lisse med vickan den näst näst bästa , & vi kommer ha dt bäst (;
vi ska gå gasten , f*n vad jag kommer skrika !! xd

VECKAN..

..onsdag , torsdag , fredag , lördag & eventuellt söndag blire partille cup för min del , ska spela med 98orna :p
jag kommer äga .. not ..

hhahah , bara så alla vet spelar jag med 97orna igentligen ..!

hihi , puss från mej ;*

Kommentarer
Postat av: Me

Fin blogg! :)

2010-07-03 @ 19:42:47
URL: http://sweetspeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0