God morgon!

Just nu sitter jag och äter frukost och är inne på datorn!
Sen blir det Lovis!
Undrar vad vi ska hitta på för något? Om det hade varit sol ute så hade vi nog badat( som vanligt)
Nu är det dags för.......
I dag blir det......
MYSAN!!!
Mysan är en snart 2 årig krabat som föddes i våran soffa den 25 Augusti 2008.
hon har alltid gillat mig, redan när hon var 3-4 veckor gammal så gillade hon att ligga i mitt knä och mysa, därav sitt namn. Dom andra katt ungarna förutom skrållan bara skrek när man tog upp dom vid den åldern.
Mysan när  hon var kattunge!
Hon är den ända fluffiga katten, som vi har, och hennes syskon ser ut som Skrållan.
men det var allt för Mysan
Nu ska jag göra i ordning mig!

Kommentarer
Postat av: alice

följa varandras blogg svara hos mig!<33

2010-07-06 @ 11:20:26
URL: http://alicexp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0