God morgon!

Hej i dag vet jag inte riktigt vad jag ska göra igen, men det är väl så det ska vara på sommar lovet,
man ska ta dagen som den kommer!
Jag hade tänkt att jag skulle ringa Madde och om inte det går så får jag väl ringa någon annan...
Men nu ska jag skriva om mina djur igen!!
I dag blir det grodorna!
Här är Ellinor!
Ellinor är rätt så blyg, hon brukar hålla sig i bakgrunden i akvariet så länge det inte handlar om mat förstås för då är hon framme och äter.
Isak
här är Isak!
Han är en riktig lins-lus när jag kommer in i rummet så brukar han komma fram rätt fort till akvarie rutan.
först så trodde jag att dom inte kunde se igenom rutan men det kan dom så dom känner vibrationerna i golvet när man kommer in i rummet och ser vem det är som är där.
Både Ellinor och Isak brukar bråka lite med fiskarna när dom försöker ta deras mat.
det var allt för detta inlägget!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0