Haha är bara tvungen!!!

Jag chattar med Alex han är Makedonien haha det
han skriver as kul:D
konversationen blir typ så här!
Johaannaahh<3 säger
e du fortfarande i makedonien?
Min kompis ska bestiga mount everest säger:
det kan du ge dig pa
Johaannaahh<3 säger:
hur länge till ska du vara där då?
Min kompis ska bestiga mount everest säger:
men  fredag eller lordag kan vi la gora not??
Johaannaahh<3 säger:
kanske det
finns det inga ö i makedonien?
Min kompis ska bestiga mount everest säger:
kommer hem pa torsdag kvall
Johaannaahh<3 säger:
vad roligt du skriver
Min kompis ska bestiga mount everest säger:
nej det finns det inte och inte helelr de tre sissta bokstavarna i varat alfabet
okejda ska jag fortjatta med det
Johaannaahh<3 säger:
BOKSTAVAR!!!! hahaha
Min kompis ska bestiga mount everest säger:
haha...
Johaannaahh<3 säger:
du e rolig du
Min kompis ska bestiga mount everest säger:
man tackar...
haha BOKSTAVAR! det var kul!
e du fortfarande i makedonien?
Min kompis ska bestiga mount everest säger:
det kan du ge dig pa
Johaannaahh<3 säger:
hur länge till ska du vara där då?
Min kompis ska bestiga mount everest säger:
men  fredag eller lordag kan vi la gora not??
Johaannaahh<3 säger:
kanske det
finns det inga ö i makedonien?
Min kompis ska bestiga mount everest säger:
kommer hem pa torsdag kvall
Johaannaahh<3 säger:
vad roligt du skriver
Min kompis ska bestiga mount everest säger:
nej det finns det inte och inte helelr de tre sissta bokstavarna i varat alfabet
okejda ska jag fortjatta med det
Johaannaahh<3 säger:
bokstavar
Min kompis ska bestiga mount everest säger:
haha...
Johaannaahh<3 säger:
du e rolig du
Min kompis ska bestiga mount everest säger:
man tackar...

Kommentarer
Postat av: Aye¨

Hejhej. Fin blogg :) Ska du göra något speciellt idag?

Kram//Ayeland.devote.se

2010-07-26 @ 12:54:00
URL: http://Ayeland.devote.se
Postat av: alice

haha!

2010-07-26 @ 18:23:10
URL: http://alicexp.blogg.se/
Postat av: Eliin♥

Det stavas bokstäver. så det hade varit bokstaver..

2010-07-26 @ 18:41:49
URL: http://eliinhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0