Dagen!

Hej! i dag har jag varit med Lovis. När hon hade kommit Så gick vi ut en liten stund, sen tvingade pappa ner oss till centrum och köpa glass eftersom att han tyckte att vi skulle vara ute när det var så här fint väder.  Så då gick vi ner till centrum och köpte glass och tuggummi. På vägen hem gick vi ner till en brygga där vi brukar bada och där satt vi och pratade en stund innan Lovis fick för sig att hon ville bada, så hon hoppade i med kläderna på efter en stunds tvekande...
här är en bild som vi tog under vattnet på henne.
Det var kallt i vattnet men hon var glad ändå.
sen när hon hade badat färdigt gick vi hem till mig så Lovis fick låna torra kläder under tiden som dom andra låg på tork. sen spelade vi playstation en stund.
Sen blev jag varm och ville gå ner och bada och då gjorde vi det men vattnet var rätt kallt.
här är en bild på mig när jag är under vattnet.
den bilden blev helknasig ;D
här är bilder från i dag :D
och när som helst får vi besök av pappas jobba kompis med familj från Stockholm som ska sova över här i två nätter. I morgon ska vi gå på Liseberg och jag ska rida för sista gången den här terminen men jag ska ju på ridläger i sommar så jag kommer ju så klart rida:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0