Dagen!

Hej alla blogg läsare!!
Hoppas att ni har haft en bra dag och att solen har skinit lite på er, det har den inte gjort på mig eftersom att det ar varit molnigt och lite regnigt men det har varit ett perfekt väder för att rida i även om det inte var något direkt bad väder.
Men i dag har jag varit på min sista rid läger dag för i sommar :'( snyft*
det har varit en rolig dag men det är tråkigt att det är över nu med ridlägret...
I dag har vi hoppat och Betty har varit lite små sur i dag men inget farligt...
Det gick bra när vi hoppade men Betty rusade i väg lite i bland men jag lyckades att få henne att göra som jag ville.
Men när vi skulle hoppa i den andra omgången så började det att ös regna en liten stnd och vi var ju på rid banan utomhus så vi blev rätt så blöta.
Men rid banan ligger ju nära hästarnas hage och privat hästarna var ju ute och dom tyckte om att det regnade för dom galloperade runt som galningar i hagen och dom bockade och höll på.
Efter att vi hade ridit och så var det dags att äta och sen kollade vi på film och sen hade vi teori och efter det så hade vi ryckt tävling och poäng promenad och lite sånt. Evelina vann allt och fick en kex choklad sen red vi ut och "badade med hästarna" jag tyckte inte att det var så mycket bad eftersom att vi gick ner med hästarna i en sjö så att dom hade vatten upp till skenbenet och sen gick vi upp efter en minut. Jag och Evelina gick i först och Betty var tvungen att lägga en hög i vattnet så det fick dom andra "bada" i.
Sen red vi till stallet och fikade och fick reda på vem som vann. Sen släppte vi ut hästarna i hagen och städade stallet och åkte hem.
Jag har inga  bilder men om ni vill se hur hästarna på wiebo ser ut så kan ni trycka på länken:http://www.wiebo.se/Hastarna1.htm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0