Dagen!

Hej!
Hoppas att alla njuter av sommar lovet just nu och slipper tänka på läxor :D
I dag vaknade jag halv elva och åt frukost, sen sa mamma att hon kanske skulle åka och köpa en pool och om jag skulle följa med så var jag tvungen att städa, sen när jag nästan hade städat klart så ringde Madde och ville göra något så då skulle jag hem till henne när jag hade städat färdigt...
men sen kom mamma på att vi kunde ju åka in på glass caféet i stan när vi va på väg hem så då slutade det med att Madde fick följa med.
När vi var framme på ÖoB där vi skulle kolla på poolen så fanns den inte där så vi fick åka till ett annat ÖoB.
Och på det andra stället så fanns poolen och vi köpte den, men jag och Madde fick hjälpa till med att lägga poolen i vagnen så att vi kunde få med den (den var jätte tung).
men när vi skulle åka hem så hade det blivit en massa bil köer så då fick vi ta en annan väg hem för vi orkade inte stå i kö i en och en halv timma för att komma hem så då tog vi en annan väg så det blev inget glass cafée:(
men det tar vi en annan dag:)
hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0