Förlåt!

Förlåt för den dåliga uppdateringen! men jag har varit upptagen med en massa annat.
I förra inlägget så skrev jag om att vi skulle få besök! Dom som kom var jätte trevliga och vi hade jätte kul på Liseberg! Här är två bilder från Liseberg!
det regnade och var sol på samma gång!
Men i söndags så var dom tvugna att åka hem :(
Men i måndags så var jag bara hemma och slappade innan Benja ,Ovve , O och Hugo kom ner skuttandes när jag och ett dagbarn städade upp leksakerna till sandlådan. Sen gick vi upp till dom och det slutade med vatten krig, med alla kläder på... men sen skulle vi äta och sen badade vi i Benjas pool
här är en bild från det!
Hugo gjorde bomben ;D
Sen sov benja över!
vi tältade.
Det har jag tyvärr inga bilder i från.
och i tisdags kom Lovis, Ovve , O och Hugo benja var ju redan här eftersom vi hade tältat.
Jag hade sminkat benja som en tjej och han hade fått låna lite kläder och Lovis kom med pipe toe skor (stavning?!) med tio cm klack och rossett sen gick vi ner och badade!
det var jul ända tills Hugo kom på att han hade med sig mört deg och alla hade mört degs/vatten krig men det var inte roligt och det slutade med att Hugo ''råkade'' hälla vatten på Ovves saker när han skulle hälla på mig^^ så då gick vi hem.
Sen sov Lovis och Benja över i Tältet .
Och i går så gick dom hem.
Och äntligen hade jag lite tid att blogga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0