God morgon!

Här kommer bilderna från midsommar som jag skrev om i går




Men nu skriver jag lite om vad som hände i går!
När jag hade skrivit klart förra inlägget i går så åkte jag och mamma å hämtade kamran, en hår klämma och fiolen
hos mormor och morfar .
Efter det tog jag lite kort på midsommar stången och sen åkte vi hem...
sen när vi kom hem fikade vi och jag satt vid datorn en liten stund, Sen kom mormor, morfar, Daniel, Åsa och Magnus. När dom hade kommit så grillade vi och åt mat...



Jag råkade salta lite på salladen... det var inte så gott men annars så var det gott.. särskilt majsen...
sen kom Maja när hon hade kommit så gick vi ner och badade.

här är lite bilder som jag har fotat under dagen


det är mitt glas med cider i, jag tyckte att det var lite snyggt med bubblorna.

Här är Ebba


här är Nala



Jag kommer nog blogga senare i dag!
ha det så bra så länge!
GLÖM INTE KOMMENTERA!!!




Kommentarer
Postat av: aye

Hej

Tväling på bloggen nu, där man kan vinna en goodiebag som innehåller; smink,hårprylar & parfym.

Delta gör DU genom att klicka på länken nedan:

http://ayealfayadh.devote.se/blogs/5161742/ny-taevling---vinn-en-goodiebag-.htm#WriteComment

Lycka till//Ayealfayadh.devote.se

2010-06-27 @ 11:40:34
URL: http://ayealfayadh.devote.se
Postat av: Isabella

Fin blogg!:)

haft en bra dag?

kram <3

2010-06-28 @ 20:22:46
URL: http://isabeeella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0