Hola!

I dag har jag varit på rid läger igen, det år verkligen hur kul som helst på det rid lägret!! Synd bara att det är sista dagen i morgon:( men i morgon ska vi hoppa och bada med hästarna... jag får nog ta Betty i morgon med efter som att Brahe är halt. men betty är bra hon med...
Men i dag så började vi dagen med att ryckta hästarna och så hade vi en sorts teori innan vi sadlade dom. I dag surade inte Betty lika mycket som hon gjorde i går så hon har nog lärt sig att jag inte bryr mig om att hon surar utan bara fortsätter med det som jag håller på med.
men efter att vi hade sadlat dom var det dags att rida, vi jobbade med mark arbete i dag ( bommar på marken för dom som inte vet vad det är för något) det var kul men det var också väldigt varmt.
När vi var färdiga med det så fick vi gå in och sadla av och svampa av dom efter som att dom va svettiga. sen åt vi lunch och efter det så red vi ut denna gången så gick vi inte fel väg men vi tog en ann an som det inte var lika tätt med träden. sen när vi kom hem så sadlade vi av och svampade hästarna igen och släppte ut dem i hagen innan vi fikade och hade teori. Efter det så var det dags att putsa tränsen eftersom att dom var smutsiga.
Men i morgon så ska vi hoppa och bada med hästarna och ha ryckt tävling.
Det var allt för i dag för nu måst jag sova så att jag orkar den sista dagen också.
Det blir inga bilder i dag men det kommer nog bilder i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0