Hola!

I dag har jag varit med Madde, hon kom typ vid halv tio sen var vi hos mig och pratade och spelade tv spel och fixade hennes presentation på kpw. Typ vid två tiden gick vi till Madde... där visade Madde hur man skulle sminka sig snyggt. Sen åt vi choklad muffins med machmallows (stavning??) i dom dom var jätte goda och Madde hade bakat dom själv, hon gör nog dom godaste choklad muffinsarna! Efter det gick vi ut och fotograferade med min kamera och jag lärde Madde hur man gjorde för att få så bra bilder som möjligt.
Här är en bild som hon har tagit Det är jag med blommor i förgrunden.
Sen tog Hon en bild på en rosa blomma också, här är den
Sen när vi hade varit ute och tagit bilder så kom mamma och hämtade mig.
När jag kom hem stekte jag pannkakor.
det var allt för i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0