Rekord!!

Hej just nu är jag rätt glad för att i dag har jag haft 9 unika besökare... det är inte så mycket men innan så var mitt rekord 5 st och det var den första dagen men sen har det bara varit 1 unik besökare på några dagar men nu har det varit 9 unika besökare och det betyder att bloggen går framåt även om det inte går så fort...
Men nu är det dags att skriva om hur det har varit i dag!
I dag har jag varit med benja, han kom i morse när vi höll på att förbereda för poolen och sen gick vi till honom och sen badade vi i Benjas pool, det är en riktig pool som man har uppe året runt... det var kul,
men sen gick vi hem till mig och åt lite och vilade och tittade på när pappa höll på att fixa med poolen.
men innan jag börjar skriva om något annat så vill jag bara säga tack till mina grannar Magnus och Pär...
För Magnus kom förbi och skulle se hur det gick med poolen och då tyckte han att det såg jobbigt ut när pappa grävde med en vanlig spade så han gick ner till sig och hämtade sin mini grävmaskin även om vi inte skulle gräva mer än 20-30 cm ner i marken.
Och Pär vill jag säga tack till eftersom att vi får köpa vatten av honom (eller om vi får det har ingen aning) för att fylla poolen eftersom att vi har egen brun och vi har inte så mycket vatten som det behövs till det och han har kommunalt.
jag har inga bilder nu men det kanske kommer i morgon om jag har tid för i morgon ska jag på RIDLÄGER!!!!
det ska bli skojigt! men för att orka det måste jag sova...
föresten så är det något fel på min header, vet inte vad det är men det ska jag nog fixa till snart.
glöm inte att KOMMENTERA MERA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0