RIDLÄGER IDAG!

Hello!
I dag har jag varit på ridläger! Det var hur kul som helst! Tack Mamma,Pappa och Clara för den fina presenten!!
Det började med att vi satte oss ute och drack saft och åt kakor, samtidigt som som Emy drog lotter om vem som skulle få välja häst... Jag Var näst först och tog såklart min favvo häst Brahe, han är så himla snäll, han skulle aldrig skada någon med vilje...
Efter vi hade valt varsin häst så gick vi in till dom och började ryckta och fixa i ordning hästarna innan vi skulle rida...
Men när vi började trava så upptäckte vi att Brahe var halt så att sen fick jag ta en annan häst som heter Betty, hon är också bra men hon kan vara lite tjurig och ska hålla på att testa om man hon kan skrämmas när man borstar henne, men mig skrämde hon inte utan hon fick bara en liten utskällning när hon höll på att sura och försöka skrämmas mer var det inte. Sen åt vi mat och efter det gick vi ner och badade innan vi hade teori. Sen var det dags att rida ut. det var kul men vi gick in på fel stig några gånger och stigarna var långa och smala och det var rätt jobbigt att behöva vända men det var ändå roligt...
Efter att vi hade kommit till stallet så var det dags att fika och sen släppa ut hästarna .
Sen städade vi stallgången och la havre i krubborna så att dom har lite att äta när dom kommer in i morgon.
Eftersom att jag inte fick ta med mig kameran så har jag inga bilder från lägret men jag har bilder från i går som kommer nu
Förberedning av poolen
här är poolen, fast den ser mycket mindre ut på bild
Nu måste jag gå och sova för det är en ny läger dag i morgon som säker kommer att bli ännu hårdare och roligare läger dag!
föresten så glömde jag att smörja mig i morse så jag är rätt röd på armarna!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag är med i en tävling, skulle bli jätte glad om du ville lägga 1 röst på min bild.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=1714



Tack på förhand, säg till när du har gjort det så jag kan tacka dig.

2010-06-28 @ 23:02:54
URL: http://denkalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0