Milton!

I går var Johanns hund milton här och jag passade på att gå ut med honom och ta kort :D
här är bilderna
Jag: MIILTOON KOM!!
Milton: Jag kommer...
Milton: Ehh ångrade mig...
Milton: Åhh, så många nya dofter!!
Är han en chiwawa?
Visst är han söt?
Lite fakta om Milton:
Milton är en kastrerad jackrussel hane,
hans intressen är att leka, jaga mina katter och springa om kring. Innan han blev kastrerad så var löptikar hans största intresse ;)
Han har väldigt mycket muskler och beter sig som Ordi (stavning?) i katten gustav filmerna och han har en katt hemma hos sin Farmor och farfar som heter Dicki och ser ut som Gustav (han är nästan lika tung oxå).
Jag vet inte hur gammal han är men det är väll någonstans mellan 4-2 år eller något sånt tror jag :D
det var lite grann om Milton och nu är detta inlägget slut, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0