Sunday!!

Eller rättare sagt rainday!! hehe ;)
Hej det var ett tag sedan jag bloggade men några verkar ha ett bra tålamod och kikar in på min blogg varje dag och det är jag glad över :D:D
I dag har jag varit hos mormor och morfar hela dagen och fikat och haft det gött;)
Jag har även varit ute med hos hästarna medans morfar och Daniel höll på att fixa med båten men Secco och Torvald var rädda för båten så dom hade inte tid att bli ompysslade så jag gick ner med Secco för att visa att det  inte var farligt men då blev Secco jätte rädd och längtade efter Torvald som inte vågade hänga med så han var på väg att gallopera i väg när jag höll i honom men eftersom att han är så snäll och lydig så kom han till baka när jag ryckte i grimmskaftet. Sedan gick vi in och kollade på tv och åt mat och efter det så spelade jag och morfar en stund:D
Nu måste jag gå och sova.
Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0