Dagen!

I dag har jag varit i skolan och det var kul
men vi har inte fått skåp än men det är lärare sjuka så det kanske inte är så konstigt...
och på måndag så ska Peter operera armen så då kanske det blir tre lärare som är borta så länge inte någon blir frisk, men det får vi hoppas :D
I dag hade vi Eget arbete och en tips promenad och lärarna tyckte att vi hade skött oss så bra hela veckan så vi fick se på film!!
men här är bilderna jag har lovat er!!
det är från hela veckan + Fredag och Lördag
Fredag
En konstig bild på Tuffsan
Lördag
Katinka
Lavendel, men på den bilden är hon lite lik en älg! hon ser inte ut som hon brukar
En häst som sover
En mus som Mysan kom med
Mysan i egen hö person ( eller Katt kanske man ska säga)
Måndag
På väg till skolan går vi alltid förbi det här
Klara tog dom här två bilderna (hennes design är inte färdig än)
Mitt paraply
på vägen hem så går man förbi det här
Mysan gjorde något som hon inte fick i diskhon så då spolade jag henne med vatten så hon blev blöt
Mysan torkar i handduken
I dag!
Min väska
Korridoren
Ha det bra och Hoppas att det går bra med Peters arm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0