Dagen!

hej och jag vet att jag har haft väldigt dålig uppdatering men jag har inte haft tid pg.a skolan,kompisar och aktiveteter... men jag ska försöka bättra mig
men i dag höll det på att bli en försening till skolan men vi lyckades med att komma 5min för,när vi var i skolan så hade vi bild, idrott,matte och mentors tid.. men vi har inte fått några mentorer än så dom talade mest om vad ett elevråd var för något och sen gick vi en liten bit för att sen sortera efter namn, ålder och telefon nummer sedan slutade vi och jag hade fiol, och som tur är att jag har en så snäll mormor som kunde åka hem och hämta fiolen så att jag slapp att bära den ända till skolan och hem igen:D
men är det någon mer som har tänkt på att hösten har kommit väldigt fort i år?
jag tror inte att det har varit mer än tjugo grader sedan skolan började...
hoppas att det blir en fin vinter.
men nu ska jag gå och göra lite saker.
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0