sjuk!+Dagens blogg!

I dag är jag sjuk och har varit hemma från skolan...
jag lider av den livs hotande sjukdomen förkylning ;P
man ser ut så här då!
skoja bara, men jag är inte så speciellt pigg och jag är snuvig och har ont i hasen och lite sånt...
men jag har glömt att tala om vem som blev dagens blogg, men det blev den här bloggen!
gå in och kolla, för det kanske blev du!
här kommer en ny
skriv i kommentars fältet att du är med och sedan skriver du ett inlägg i din blogg att du är med och glöm inte att länka till min blogg, funkar inte länkningen så är du inte med så du måste skriva in rätt adress
här kan du kopiera!
www.johaannaahh.blogg.se
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0