Slö dag!

I dag har det varit en riktigt slö dag.
jag har mest suttit vid datorn och kollat lite på tv... men det kanske har varit bra för jag mår inte så bra för att det känns som att halsen är svullen och pappa säger att jag är förkyld, det började i fredags men jag red i går och i dag känns det som att det har blivit värre, men det är i allafall inte livs hotande och det är ju bra;P
I går när jag kom hem från ridningen så hade pappa satt i gång och bakat kanel bullar, han brukar nästan aldrig baka, det kan ha hänt ungefär tre gånger att han har bakat utan att jag eller Clara har tjatat:D men dom blev goda!
men jag duschade och åt och sedan gick jag och vilade en stund... sedan åkte vi till Ida, Krister och Kajsa för att fira att Krister hade fyllt 32 år:D
Jag och Clara höll på att busa lite och det slutade med att jag körde mitt långfinger i golvet och det gjorde jätte ont och jag har fortfarande ganska och, men det är lite från och till eller vad man nu ska säga, men nu gör det inte jätte ont så att man grinar eller knappt något ont alls utan det är någonting mitt i mellan...
men jag får hoppas att jag kan gå till skolan i morgon och att jag inte har skadat fingret något värre:D
Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: frida

skulle du kunna länka min blogg? , behöver mer besökare!

tack på förhand / frida.

2010-09-13 @ 18:44:41
URL: http://fridakaulitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0