Sorry!!

Jag glömde av att blogga i går men i går var jag med Madde, Vi Fixade naglar, spelade LBP och Badade i poolen:D
Naglarna blev misslyckade, så jag får fixa till dom.;D
Men i dag har jag bara varit hemma och inte gjort så mycket mer än att baka, spela wii fit och varit inne på datorn;D
Här kommer lite bilder från i går!!
Så här ser rosen ut nu! det är samma ros som i det här inlägget!
Nu är det dags för.......
I dag är det Stinas tur!!
Stina är en lömsk liten katt på åtta år.
Med lömsk menar jag att hon ser jätte snäll ut men hon är inte alltid lika snäll som hon ser ut att vara utan kan vara en riktig sur kärring eller vad man nu ska säga, men hon brukar vara snäll mot mig!
I bland så händer det att hon får riktiga humörs vägningar, från att vara hur snäll och gosig som helst till att vara jätte sur och fräsa och rivas, men det var rätt längesen nu.
Mammas gamla kollega hittade henne övergiven på en rast plats när hon var ungefär 2-3 veckor gammal.
Så hon visste inte vad hon skulle göra med henne så hon fick flytta till oss undertiden som vi skulle hitta ett annat hem till henne eftersom pappa var allergisk.
men när han kom hem från jobbet och fick se Stina så var han inte allergisk längre och vi kunde behålla henne.
Stina när hon var en liten unge!!
I bland när man sitter och visslar och sitter vid datorn och har stina liggandes i knät sammtidigt så kan det se ut så här
den bilden blev inte så bra för jag ser ut som en mupp, därför har jag pixelering
men det är mest för att visa hur hon gör när man visslar!!;D
men nu vill Stina gå så det är dags att säga hejdå till henne!
det var allt!
PS. Tack för alla söta kommentarer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0